27 Mart 2012 Salı

IŞINLANMA GERÇEK OLSAYDI..

     Gelecek teknolojiler içinde benim en çok sabırsızlıkla beklediğim gelişme ışınlanma teknolojisidir. Işınlanmanın birgün gerçekleşip gerçekleşmeyeceğini bilemem. Ancak ışık hızına yakın hızda hareket eden araçlar sayesinde, gelecekte bir yerden bir yere, adeta ışınlanmış gibi gidebileceğimize inanıyorum. Benim beklentim zaten öyle çok da çıtayı yükseltecek düzeyde değil. Yani şurdan (kırklareli) İzmire on dakikada gideyim yeter de artar bile. Bu hafta beş günlük nöbet iznim vardı ve ben sırf yol gözümde büyüdüğü için annemin yanına gidemedim. İzmirde bu mevsimde öyle güzeldir ki..alsancağı, kordonu, karşıyakası heryeri ayrı güzeldir. Eğer bilim adamları ı pad'le ı phone'la uğraşacaklarına ışınlanmaya kafa yorsalardı, ben şimdi izmirde fink atıyor olacaktım:(


     Geleceğe yolculuk filmindeki gibi bir zaman makinesi ise, sanıyorum en az ilgimi çekecekler sırasının başında gelir. Hayır zaten geçmişimde birşeyleri değiştirmeye cesaret edemem. Kelebek etkisi filmini izleyenler hatırlar; geçmişteki küçücük bir değişiklik, gelecekte çok büyük değişikliklere sebep oluyordu. Benim geçmişimde yapabileceğim tek değişiklik şu olurdu; Eşimle yeni tanıştığımız zamanlardı ve tam buluşacağımız gün yüzümde kocaman bir sivilce çıkmıştı. Böyle iltihaplı falan iğrenç birşeydi. Bende o gün o sivilceyi sıkarak yüzümde skar kalmasına sebep olmuştum. Ne peelingler yaptım, yüzümün epidermis tabakasını soydum resmen o iz kaybolmadı. İşte birgün geçmişe yolculuk yaparsam o sivilceyi sıktığım ana gider ve olduğu gibi bırakırdım. Tabi belki bu küçücük değişiklik akabinde, eşim beni o halde görünce 'Sen çok daha iyilerine layıksın. Ben öküzün tekiyim. Sana sivilcenle birlikte bol şans diliyorum' der ve çekip gider, bende sivilcemle öylece kalırdım. Yok yaa, bir sivilce bile bu kadar şeye kadir olmamalı bu hayatta ama
     Görünmezliğin icadına gelince, eğlenceli fakat bir o kadar da tehlikeli olurdu zannediyorum. Yani benim gibi birinde olsa mesela görünmezlik iksiri eğlenceli olurdu. Hoşlanmadığım insanlara çelme takar, enselerine şlak diye patlatır, burunlarını sıkabilirdim. Yada mesela bedava uçağa falan biner mis gibi istediğim yere giderdim. X-ray de görünür müyüm tabi orasını bilemem. Ancak tabi adamlar ben beleş yolculuk yapayım diye icat edecek değiller. Kimbilir hangi kötü emellere hizmet eder bilinmez. Vallahi öyle birşeyin icadı bence insanlığın sonu bile olabilir.
     Ve son olarak bana göre en eğlencelisi, zamanı durdurma ve hızlı çekim ileri geri sarma. Tabi yine sadece benim elimde olmalı:) Çok bencilim farkındayım ama her önüne gelen de zamanı durdursa olmaz yani. Buda benim hayalim olsun o kadar farkımız. Mesela nöbete gidince hızlı çekim ileriye alsam, tatile gidince ağır çekim modunda kalsa. Tam tatil bitecek hooop tekrar geri sarsam. Valla hayat bana güzel olurdu o zaman. Keşke bilim adamı olsaymışım, bütün bunları icat eder, ooohhh keyfime bakardım.

5 yorum:

  1. bence sen böyle kal aslı. rahat durmaz gezegenler arası yolculuğa bile çıkarsın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yani şimdi akşam yemeğimi venüste yesem, sabah plutonda kahvaltı etsem (filmi bilem var bknz:breakfast on the pluton) fena mı olurdu yani:))

      Sil
  2. satürn halkaları üzerinde ferhat la başbaşa romantik bir yürüyüş yapsanız... evet harika olurdu haklısın. haksızlık etmişim sana özür dilerim :)))

    YanıtlaSil
  3. hatta sizi de alıp uranüse pikniğe gideriz. Mangalda sucuk ekmek mis gibi:)

    YanıtlaSil
  4. bak bu mangalda sucuk ekmek işine bayıldım :))

    YanıtlaSil